Like me

venerdì 17 dicembre 2010

Pizza cu vinete

Pentru aceasta pizza am folosit aluat pizza I. Recunosc am pus pe aceasta pizza ceea ce am gasit prin frigider.
Sos: sos de rosii( conserva), 1 lg ulei, sare, piper, oregano, busuioc
Ingrediente:  aluat pizza I, jumatate vanata, o ceapa, bacon, cascaval, mozzarella
Sosul de rosii se face rapid, trebuie doar sa amestecam toate ingredientele. Sa nu uitati lingura aia de ulei e foarte importanta. Eu prima oara cand am facut pizza nu stiam ca e nevoie de ulei. Uleiul nu permite apei din sucul de rosii sa intre in blat si sa ramana crud. Asta e, din greseli invatam.
Vanata o spalam si o taiem rondele nici prea groase nici prea subtiri. La fel si ceapa, se spala, se curata si se taie rondele. Si ce facem cu ele??? Pai ca sa nu fie nevoie sa le tinem prea mult la cuptor sau sa ne trezim cu ele crude pe pizza, mai intai le punem pe gratarul incins si le lasam sa prajeasca pana obtinem acele dungi rumenite pe ele. Le prajim pe ambele parti si cand sunt gata le punem pe o farfurie. Feliile de vinete raman asa, dar ceapa eu am preferat sa le desfac in inele.
Aluatul este gata intins in tava. Il ungem cu sosul de rosii, punem felii de mozzarela si deasupra punem rondelele de vinete, baconul, inelele de ceapa si cascavalul. Se pune totul la cuptor ( preincalzit).
A iesit o bunatate. Astept pareri, dar sa nu uitam ca gusturile nu se discuta;)

Nessun commento:

Posta un commento