Like me

lunedì 13 dicembre 2010

Paste rapide

Saptamana trecuta prietena mea imi zice: roxi, da-mi o idee...seara ajung de la munca, am chef de paste, dar nu am chef sa gatesc prea mult...ce sa fac??? Inainte si mie imi placea sa fac tot felul de sosuri " complicate" ( de multe ori chiar cu prietena mea), dar acum de cand am o fetita nu prea mai am timp sa stau prea mult la o retete; prefer reteta simple, rapide si gustoase. I-am propus aceasta reteta.


Ingrediente: 100 gr paste( eu folosesc reginette, dar merg si spaghette sau altele), 1 catel usturoi, 10 gr unt, patrunjel proaspat sau uscat, parmezan Punem pastele la fiert in apa cu sare.

Noi le preferam mai fierte, nu al dente. Cand sunt gata, le scurgem de apa. Intr-o tigaie incapatoare punem untul si deasupra pastele. Catelul de usturoi eu il curat si il crap cu o furculita, dupa care il pun in paste. Amestec totu binisor pana se topeste untul. Pun deasupra patrunjel si putin parmezan ras. Mai amestec putin si gata. Asta e tot. La sfarsit mai pun putin parmezan ras deasupra. Raspunsul prietenei mele a fost: mai simplu de atat nici nu se putea. Sotului mei ii plac foarte mult asa, de fapt chiar el a fost cel care mi-a dat idea. Pofta buna, Cri!!!


Nessun commento:

Posta un commento