Like me

martedì 28 dicembre 2010

Foietaj cu mere

Sarbatori fericite!!!!
Eu de Craciun am facut acest foietaj minunat cu mere. Ce parfum bun si ce gust aromat!!!! Eu am facut portie dubla, asa ca dc faceti doar una trebuie sa injumatatiti ingredientele.
Ingrediente: 2 foi de foietaj( ale mele erau rotunde), 10 mere galbene mari, 100 gr migdale, 50 gr stafide, 20 gr unt, 3 linguri zahar, scortisoara
Scoatem foietaju din congelator si il lasam sa se dezghete. Intre timp curatam merele si le taiem cubulete. Intr-o oala mare punem untul, merele si zaharul si le punem la calit. Migdalele le taiem marun si le prajim putin ( eu am luat migdale decojite). Dupa care le amestecam cu merele, adaugam stafidele si scortisoara ( cantitatea o alege fiecare). Eu las merele la calit destul de mult pana devin aproape crema, sau macar sa fie bine calite. Puteti pune si putin gris sau pesmet ca sa absoarba apa.










Intindem foietaju in tava( eu am folosit tava de la cuptor) si facem gauri cu o furculita. Punem merele in mijlocul foietajului si acoperim cu partile de foietaj. Am pus poze ca sa se inteleaga mai bine.










Se pune la cuptor si se lasa pana se rumeneste bine. Deasupra se poate pune putin zahar pudra. Pentru cei care vor sa se rasfete acest foietaj merge foarte bine cu niste frisca.

Nessun commento:

Posta un commento