Like me

mercoledì 18 maggio 2011

Rulada de mamaliga

Mie imi place mamaliga, si sotului meu, dar doar in zilele friguroase. Pentru a ne impaca pe amandoi m-am gandit sa fac aceasta rulada de mamaliga. Simplu, rapid si gustos. Cine imi citeste retetele stie ca asta incerc mereu.
Ingrediente: mamaliga, 4-5 felii cascaval, 4-5 prosciutto crudo( e ok si sunca normal, doar ca trebuie sa fie subtire taiata), crema de branza, 1 ou, sare, piper
Mai intai din ou facem o papara doar cu sare si piper. E bine sa o facem intr-o tigaie foarta larga, sa iasa subtire si mare. Cantitatea de mamaliga nu stiu sa v-o zic, cat aveti atata faceti. Pe o farfurie mare, daca aveti patrata e super, punem folie de aluminiu (sigur se poate folosi si folia de plastic). Rasturnam mamaliga cat e calda ca sa putem intinde bine. Astfel vom aveam un strat patrat.


Deasupra punem feliile de cascaval si papara, crema de branza si sunca. In felul asta vor ramane toate lipite.












Cu ajutorul foliei incepe sa rulam putin cate putin. O data rulat de tot, inchidem folia la capete si lasam la racit cam o ora( chiar si mai putin, oricum mamaliga se intareste repejor, nici macar nu trebuie sa fie rece).









Abia dupa ce s-a racit de tot putem sa punem in frigider, dar daca sta prea mult in frigider nu prea mai e asa gustoasa rulada.
Cam asta e, nimic complicat. Pofta buna si sper sa va placa. Sotului meu i-a placut solutia si nu a mai zis: mamaliga pe caldura asta??!!





Nessun commento:

Posta un commento