Like me

giovedì 8 dicembre 2011

Fursecuri simple si rapide

Azi aveam chef de ceva bun, ceva care sa mearga la cafea si ceva rapid pentru ca sunt racita si nu prea am starea necesara sa trebaluiesc prea mult.
Si pentru ca vroiam sa schimb putin, am ales sa fac niste fursecuri.
Ingrediente: 200gr faina, 100gr unt, 1ou, 50gr zahar, 4lg lapte,esenta vanilie
Batem untul cu zaharul pana obtinem acea crema pufoasa.


Adaugam ou si lucram din ou cu blenderul. Se poate lucra fara probleme si cu telul sau lingura de lemn. Chiar va recomand dupa ce adaugati faina sa folositi lingura de lemn.


Adaugam laptele si esenta de vanilie dupa care incetu cu incetu faina pana obtinem un aluat nici prea tare nici prea moale.
 Eu am folosit siringa pentru a face fursecurile, e putin de munca dar nu mult;)
Facem fursecurile pe o tava acoperita cu hartie de copt, punem in cuptorul preincalzit si cam asta e tot.


Eu am facut si fursecuri si margarete. Cand sunt gata le putem manca asa sau date prin zahar pudra sau stropite cu ciocolata. Fiecare cum ii place.


V-am zis la inceput ca vroiam ceva bun, rapid si sa mearga la cafea. Perfect!!

Nessun commento:

Posta un commento