Like me

lunedì 3 gennaio 2011

Foietaj cu branza sarata

In primul rand LA MULTI ANI!!!!!! si UN NOU AN FERICIT!!!
Daca de Craciun am facut foietajul cu mere, de Revelion am ales sa folosesc foietaju pentru o placinta sarata.
Ingrediente: 1 foietaj, 2 cutii perle de branza( sau telemea si atunci nu se mai pune sare), sare, piper, patrunjel, 1 ou, 1 lingura gris
Foietajul se scoate de la congelator si se lasa vreo 10-15 minute la dezghetat. Foietajul pe care il folosesc eu este doar o foaie rotunda, dar merge si daca e dreptunghiulara sau alta forma. Intre timp pregatim branzica. Amestecam branza cu sarea, piperul si patrunjelul. E indicat sa amestecam lent cu o lingura de lemn, folosind mixerul sau blenderul poate deveni totul prea lichid. Adaugam oul si o lingura de gris.
Intindem foietajul in tava unsa sau pregatita cu hartia de copt. Eu folosesc mereu hartia de copt mai putin la pandispan sau paine. Facem gauri cu furculita si punem amestecul de branza ( modul este acelasi ca la foietajul cu mere).
Se lasa la cuptor pana cand se rumeneste totul. Rezultatul obtinut eu l-am folosit ca aperitiv in seara de Rev. Sper sa va placa si voua.

Nessun commento:

Posta un commento