Like me

lunedì 3 gennaio 2011

Mamaliguta arici

La cerinta unei mamici( prietena mea draga andreea) am hotarat sa pun si ceva pentru cei mici.
Nu prea am multe retete deocamdata, dar fiindca am si eu pitica mea o sa realizez mai multe.
Ingrediente: mamaliga, cascaval, crenwusti, putin ulei, putin unt
Mamaliga fiecare o face cum stie, cum ii place: mai groasa, mai subtire, mai dulce, mai sarata.
Pentru inceput intidem putin ulei pe o farfurie. Punem doua linguri de mamaliga si o intindem bine pe farfurie, astfel incat sa aiba o inaltime de 1-2 cm. Uleiul se foloseste pentru a nu se lipi mamaliga de farfurie. Lasam mamaliguta sa se raceasca dupa care cu o forma ( eu am folosit cea de biscuitei) arici incepem sa decupam.
Intr-o tigaie punem putin unt la topit si punem 1-2 forme de mamaliguta. Le calim putin si le scoatem pe o farfurie. Se rade deasupra cascaval si pentru capsor eu am folosit o jumate de feliuta de crenwusti. Bineinteles ca Luna mea mai intai a papat crenwustiul dupa care restul:P. Sper sa placa si altor pitici.

1 commento: