Like me

mercoledì 5 gennaio 2011

Prajitura cu banane

Aveam niste banane mai coapte in casa si cum nu prea aveam nici unu chef sa le mancam asa, mi-am zis ce-ar fi sa fac o prajiturica.
Ingrediente: 3banane coapte, 2lg zahar, 1lg miere, 9 lg ulei,3 oua, 12 lg faina, 1 plic praf de copt, 1/2 lingurita bicarbonat, un vf de sare, scortisoara, stafide, migdale, vanilie

Intr-un bol mare punem bananele curatate si rupte in bucati. Le facem cu blenderul dupa care punem ouale, zaharul, mierea si uleiul. Eu am amestecat faina cu praful de copt, bicarbonatul, sarea si vanilia. Adaugam faina si continuam sa batem cu blenderul. Adaugam scortisoara si amestecam incontinuu.  Dupa ce punem migdalele si stafidele amestecam cu un tel, astfel ca stafidele si migdalele sa ramane bucati. Consistenta compozitiei trebuie sa fie in asa fel incat sa ne permita sa o turnam in tava, desi nu trebuie sa fie lichida. Ca tava se poate folosi ori o tava rotunda ori dreptunghiulara, nu prea conteaza. Eu am folosit tava rotunda pe care am pus hartie de copt.
Se lasa la cuptor pana creste bine bine si chiar se rumeneste putin. Verificam mereu cu o scobitoare. Cat timp e la cuptor emana in casa un miros foarte aromat de scortisoara si banane.
A iesit tare buna prajiturica si ideala pentru cafeaua de dimineata.


Nessun commento:

Posta un commento