Like me

mercoledì 5 gennaio 2011

Sufleu de dovlecei (zucchine)

Nu stiu daca este exact un sufleu, dar eu l-am numit asa.
Ingrediente: 2 dovlecei (zucchine), 2 oua, 2 lg faina, 1/2 lingurita bicarbonat, 150 gr bacon, 3lg pesmet, sare, piper, patrunjel ( eu am folosit uscat)
Spalam bine dovleceii si ii dam pe razatoarea mare. Ouale le batem bine cu sarea, faina, bicarbonatul si patrunjelul. Intre timp calim putin baconul.
Intr-un bol punem amestecam toate ingredientele: dovleceii dati pe razatoare, ouale batute si baconul. Adaugam si 2 linguri de pesmet care ajuta la absorbirea apei.

Tava ( eu folosit tava rotunda) o ungem cu ulei si punem pesmetul ramas in asa fel incat sa acopere tot fundul tavei si chiar si peretii. Turnam tot amestecul in tava si punem la cuptor.

 Lasam pana se rumeneste si devine totul cam ca o prajitura;).
Simplu, rapid si gustos. Merge bine cu niste rosioare.


Nessun commento:

Posta un commento