Like me

lunedì 24 gennaio 2011

Pui cu ananas

Nu sunt o fana a combinatiilor ciudate, dar as putea deveni una dupa aceasta reteta. Am zis hai sa incerc, macar vad cum e si am fot placut surprinsa.
Ingrediente: 100-150 gr piept de pui ( eu am avut o felie), 1-2lg ulei, o felie de ananas(conserva), suc de ananas, lamaie, clementina( portocala, mandarina), faina, sare, piper, boia dulce



Pieptul de pui il spalam, il taiem bucatele si il dam prin faina ( asa usor nu sa fie chiar tot imbracat in faina). Intr-o tigaie punem ulei la incins si adaugam puiul. Il lasam pana prinde putina culoare dupa care adaugam ananasul taiat bucatele mici. Mai lasam putin la calit si adaugam vreo 3 linguri de suc de ananas, suc de lamaie si sucul de la jumatate de clementina. Punem sare, piper si eu am mai pus si boia. Punem un capac si lasam pe foc pana se scurge toata zeama. Iese bun, aromat si fraged. Am combinat cu o salata verde si niste painica cu seminte. Mi-a placut foarte mult. Precizez ca portia este pentru o persoana. Pofta buna si sper sa va placa la fel de mult cat imi place si mie.














2 commenti:

  1. "Portia este pentru o persoana"...mica. :)
    Nici pe mine nu ma atrag combinatiile astea...dar uite o sa incerc

    RispondiElimina
  2. :O:O....ahhh deci mai traiesti hehhehee...pai sa incerci portie dubla sau cu ceva pe langa :)

    RispondiElimina