Like me

lunedì 31 gennaio 2011

Rulouri din piept de pui cu carnacior

Ma tot gandeam ce sa fac ce sa fac de mancare in seara asta..hmmm....rulouri din piept de pui.
Ingrediente: 6 felii piept de pui, 1 carnacior( eu am avut de curcan), 3 felii de cascaval, 3lingurite crema philadelphia, ulei, paprika dulce, rozmarin, piper
Am spalat feliile de carne, le-am scurs bine de apa si le-am batut bine bine pana am obtinut felii foarte subtiri. Ca sfat pentru batutul carnii: eu pun felia de carne pe folia de plastic, o acopar tot cu folie de plastic si bat.









Pe felia de carne punem felie de cascaval si o bucatita de carnacior. Rulam si obtinem un rulou. Il prindem cu o scobitoare. Eu am facut 3 rulouri cu carnacior si 3 rulouri mai mici cu philadelphia. Cele cu philadelphia sunt foarte simplu de facut. Practic ungem felia de carne cu crema de branza si rulam.
 

Punem rulourile la prajit intr-o tigaie cu ulei. Lasam sa se rumeneasca putin pe ambele parti dupa care adaugam putin apa si bucatele de cascaval sau branza topita. Condimentam cu paprika dulce ( sau picanta), cateva ace de rozmarin si piper. Lasam tigaia pe foc mic si acoperim cu un capac. Asteptam pana devine un sosulet. In cazul in care sosuletul se branzeste putin nu este o problema. Scurgem sosul intr-un pahar inalt si il batem cu blenderul.
Rulourile cu crema de branza devin foarte fragede, sunt ideale si pentru cei mici. 





Nessun commento:

Posta un commento