Like me

lunedì 14 febbraio 2011

Vinete pe gratar

Recunosc ca pana sa vin in Italia, vinetele le asociam doar cu salata de vinete. Mai punea mama in cate o tocanita, dar le evitam. Aici am descoperit ca vinetele sunt bune si in tocanite, si in sosuri pentru paste, si chiar si pe gratar.
Ingrediente: o vanata, sare, putin unt
Luam o vanata. O spalam bine si taiem rondele cu o grosime de aproape 1cm  si le saram. Punem gratarul pe foc, sa sa incalzeasca bine si punem sare. Punem rondele pe gratar, cate incap, si le lasam pana se prajesc, dupa care le intoarcem pe partea cealalalta. Eu prefer initial sa las focul destul de puternic, dupa care tot intorc de pe o parte pe cealalta, dupa care dau focul mai incet si le las asa sa se coaca bine. O sa va dati seama ca sunt gata cand se restrang destul de mult si devin mai negricioase. Le luam de pe gratar si le punem pe o farfurie. Punem cate putin unt ( dar chiar putin putin) pe fiecare felie.
Eu le-am papat cu piept de pui la gratar si crema de usturoi.



 


2 commenti:

  1. mmmm yum yum mi s-a facut pofta instant :)si e fain ca este bun si pentru dieta :D

    RispondiElimina
  2. sunt tare bune cricri :* si da sunt si pt dieta...probabil ca ai observat ca retetele puse sunt destul de lejere...pupi

    RispondiElimina