Like me

mercoledì 2 febbraio 2011

Minitortulet

M-am gandit sa scriu si reteta la acest mic tortulet, pe care l-am pregatit pentru Matei, piticul Andreei.
Ingrediente
1.pt 6 muffins: 1 ou, 2lg iaurt, 2lg ulei, 1lg zahar, 1 lingurita praf de copt, vanilie, faina
2.pt glazura: ciocolata amaruie, unt
3.pt frosting: 50g unt, 70 g crema de branza( philadelphia), 50g zahar pudra, vanilie, colorant albastru
Amestecam toate ingredientele pentru muffins. Faina punem pana obtinem o compozitie consistenta dar care sa curga. Punem compozitia in forma de muffins si bagam in cuptor.










Intre timp am facut frostingul. Intr-un castronel se pune crema de branza, zaharul si untul taiat in feliute subtiri. Se poate bate totul cu mixerul sau cu blenderul. Se poate adauga si colorantul, asta daca doriti un frosting colorat. Obtinem o crema fina si pufoasa. Punem la congelator.










Scoatem briosele din cuptor si le lasam la racit.
Ciocolata pentru glazura am topit-o pe bain-marie. Cand s-a topit am pus putin unt.
Am luat 2 muffins si le-am pus cap in cap ( le-am taiat partea de deasupra pentru a le putea lipi una peste cealalata). Am pus putina ciocolata intre briose ca sa stea bine lipite.


Le-am acoperit cu glazura de ciocolata si am lasat totul la racit, dupa care le-am pus in frigider.
Scoatem minitortuleul din frigider si il decoram cu frostingul. La capitolul acesta fiecare poate sa decoreze cum vrea. Eu am folosit seringa pentru a decora.




2 commenti: