Like me

lunedì 28 febbraio 2011

Profiterol

Mi-am zis daca tot stiu sa fac bigne, de ce sa nu incerc sa fac si profiterol. Tin bine minte zilele cand mama ma ducea uneori la ea la munca (eram destul de micuta), iar la sfarsitul programului ne rasfatam cu un profiterol. Ce bunatate!!! Sincer nu mai stiu exact cum era facut, dar sa descoper printre ciocolata si inghetata acele bilute usor crocante cu crema de vanilie in ele era o bucurie.
Ingrediente: bigne, crema de vanilie (budinca), inghetata ( de preferinta nu cu fructe), sirop de ciocolata
Reteta de bigne este aici . Ce am schimbat de data asta este doar forma. Am facut formele mai micute. Dupa ce se racesc, umplem bigneurile cu crema de vanilie (budinca) si le aranjam cum ne place intr-un bol (pahar). Adaugam si cateva globuri de inghetata ( eu am folosit inghetata tiramisu) si deasupra cu o lingura punem siropul de ciocolata, care putem sa il cumparam sau sa il facem. Eu l-am facut rapid: am pus o cana de lapte la incalzit in care am topit niste ciocolata, iar la sfarsit am adaugat putin unt. Din pacate am facut totul dupa ochi si nu am cantitatile, dar promit pe viitor sa revin cu cantitatile.
Pun pozele si o sa se inteleaga mai bine. Punem totul in frigider, nu in congelator, astfel incat inghetata sa se topeasca putin( dar nu de tot) in asa fel incat bigneurile sa se inmoaie usor.



Dupa cum se poate vedea si din poze a iesit o minunatie. Plus ca a placut la toata lumea, mai putin piticei mele care a preferat doar crema de vanilie cu niste capsuni.

Nessun commento:

Posta un commento