Like me

mercoledì 21 dicembre 2011

Fenicul cu cartofi

Prietena mea mi-a dat o idee foarte buna: sa combin fenicul cu cartofii. Ea mi-a zis ca face pireu asa, dar eu am avut o alta idee. E o reteta super simpla si super gustoasa. Pana nici sotul meu nu se astepta la o combinatie asa reusita.
Ingrediente: 3-4 cartofi, 1 fenicul, sare, unt, parmezan
Curatam, spalam si taiem cartofii in cubulete. Facem acelasi lucru si pentru fenicul: curata, spalat si taiat in bucatele mici. Punem totul la fiert in apa cu sare si lasam pana e aproape fiert. Nu trebuie sa fie totul foarte fiert, pentru ca urmeaza pus la cuptor.


Cand vi se pare ca e totul ok, scoatem cartofii si feniculul din apa si punem totul intr-o tava cu/fara hartie de copt. Punem cateva bucatele de unt deasupra, parmezan si punem in cuptorul preincalzit.



Lasam pana se rumenesc putin sau macar pana dispare toata apa.
Nu pare cine stie ce, stiu...dar trebuie neaparat incercat;). Cu un gratarel langa e si mai bun. Sau mai simplu: doar cu niste cascaval ras deasupra.

Nessun commento:

Posta un commento