Like me

martedì 17 maggio 2011

Pulpe de pui lente

Pulpele de pui au fost dintotdeauna preferatele mele si acum si ale fetitei mele. Am descoperit modul ideal de a le face fara a le praji sau doar a le fierbe. E o cale de mijloc.
Ingrediente: 3 pulpe de pui, 1 ceapa, 2-3 catei de usturoi, sare, piper, boia (alte condimente),ulei
Intr-o oala mai inalta punem ulei, atat cat sa acopere fundul oalei. Pulpele de pui le spalam si le uscam bine. Punem uleiul pe foc si lasam sa se incalzeasca bine, punem si sare. Cand uleiul e bine incins adaugam pulpele si acoperim cu  un capac. Trebuie facut totul destul de repede, asta ca sa nu ne stropim cu ulei.












Intre timp curatam, spalam si taiem ceapa ( nu prea conteaza cum taiem ceapa pentru ca la sfarsit vom face sosul cu blenderul). Curatam usturoiul si il taiem cum vrem. Dupa ce s-au rumenit bine pulpele pe ambele parti adaugam ceapa. Acoperim mereu oala.












Lasam sa prinda si ceapa putina culoare dupa care adaugam usturoiul si condimentele: sare, piper, boia si eventual si ceva ierburi aromatice. Adaugam apa cat sa acoperim totul.











Punem capacul si lasam la foc mic cam vreo ora jumatate poate chiar doua ore. De asta le-am dat numele de pulpe de pui lente. Inainte de a stinge focul, luam capacul si dam focul mai tare lasand sa fiarba asa timp de 10 minute. Cam asta e tot.
Scoatem pulpele pe o farfurie, iar sosul ramas il facem cu blenderul. Vom obtine un sosulet consistent, cremos si gustos(eu am pus si cateva legume din ciorbita). Punem sosul peste pulpele de pui. Este totul un deliciu, nu mai vorbesc de stransul sosului cu paine la sfarsit. YUMMMMM!!!!


Nessun commento:

Posta un commento