Like me

venerdì 20 maggio 2011

Tarta sarata: broccoli si pancetta (bacon)

Daca tot am pus reteta de pasta brisee, macar sa va dau si o idee.
Ingrediente: pasta brisee,3-4 felii cascaval, 75gr pancetta(bacon), broccoli fiert( ca de marimea pumnului), 2 oua, 1-2 lg faina, sare, piper, boia, busuioc
Pregatim pasta brisee. Acoperim o tava cu hartia de copt dupa care punem aluatul. Intr-o tigaie calim putin bucatele de pancetta( eu am cubulete) impreuna cu broccoli.
 








Intre timp batem bine cele 2 oua cu faina si condimentele.
 



Eu inainte sa pun totul la cuptor, pun doar aluatul vreo 5 minute si abia dupa completez cu restul de ingrediente. Deci, dupa ce am pus la cuptor pentru 5 minute aluatul, punem feliile de cascaval, broccoli cu pancetta si turnam amestecul de ou.
 



Punem in cuptor la foc mediu cam vreo 30 de minute. Oricum incercati cu scobitoarea si vedeti daca oul s-a intarit.



Asta este doar o idee, dar exista multe combinatii pentru astfel de tarte. Cu siguranta voi reveni si cu altele. Pana atunci pofta buna si sper sa va placa.




Nessun commento:

Posta un commento