Like me

giovedì 16 dicembre 2010

Painica prajita

De curand mi-a venit in minte aceasta painica prajita, asa o facea tata cand eram micute (eu si sora mea). E o bunatate si cum suntem in post e o reteta numai buna.
Ingrediente: 4 felii de paine ( eu am folosit o bagheta), ulei, sare, un catel de usturoi, 2 rosii, 1 dovlecel micut
Taiem feliile de paine in jumatate sau bagheta rondele. Punem ulei intr-o tigaie si lasam sa se incalzeasca. Punem feliile in tigaie si le prajim pe amandoua partile. Cand sunt gata le scoatem pe o farfurie, si le ungem cu usturoi. Punem putina sare si asta e tot.
Idea mea in plus este urmatoarea: taiem rosiile in cubulete foarte mici, adaugam sare, busuioc( sau oregano, patrunjel), piper si amestecam totul. Facem la fel cu dovlecelul, il taiem in cubulete foarte mici si il calim in putin ulei. Adaugam sare, piper.
Cream un platou cu feliile de paine prajita peste care punem ori rosii ori dovlecei ( se poate face si cu ardei, vinete).

Nessun commento:

Posta un commento