Like me

giovedì 16 dicembre 2010

Muffins de dovlecei

Ca sa nu ma certe nimeni, zic de la inceput ca nu sunt chiar muffins. Am ales numele pentru ca am folosit formele de muffins.
Ingrediente: un dovlecel, 1 ou, sare, piper, jumatate lingura faina(pesmet), cascaval ras sau orice altfel de branza aveti ( telemea, branza de vaci, crema de branza), sunca taiata marunt marunt, parmezan
Dovlecelul il spalam bine si il dam pe razatoare( eu il las cu coaja) intr-un castron. Adaugam oul, sarea, piper si faina si amestecam bine. Eu am dat si parmezanul pe razatoare, ii da o aroma mai puternica decat cascavalul normal. Punem peste cascavalul ( sau ceea ce are fiecare) si sunca taiata marunt. Amestecam totul bine bine cu o lingura de lemn. Cu o lingura punem compozitia in forma de muffins( eu am o tava din silicon cu 9 forme de muffin). Punem la cuptor. Desi se face totul destul de rapid, eu le las pana se rumenesc.
Ca idee in plus: cu aceeasi compozitie putem forma mici chiftelute, pe care le putem praji in ulei.
E o mancarica buna si rapida, si nici nu avem nevoie de cine stie ce ingrediente. Pofta buna!!!

Nessun commento:

Posta un commento