Like me

domenica 3 giugno 2012

Muffins cu cirese, capsuni si piersici

Aveam tot felul de fructe in casa, si cum ultima oara am facut muffins cu piersici si mi-au placut tare mult, m-am gandit sa fac tot muffins.
Ingrediente: 2oua, 150ml ulei, 100g zahar, 200 ml iaurt cu piersici, 300g faina, 1/2 plic praf de copt, 1piersica, 4-5 capsuni mai mari, 1 mana de cirese
Reteta este la fel ca muffins cu piersici, doar ca impartim compozitia in 3 si punem fructele: 1 portie cu cirese, 1 portie cu piersici si 1 portie cu capsuni.


Punem in forme de muffin si bagam in cuptorul preincalzit 20-25 minute.
Lasam la racit.


Pentru frosting avem nevoie de 1lg philadelphia (crema de branza) 2-3lg unt si 2lg zahar pudra. Eu am folosit colorant rosu. Folosim blenderul mic cu cutitase, nu partea cu telul. Se omogenizeaza perfect.
Pentru cine are seringa de decorat se poate distra si juca cu ce forme si capete vrea, pentru cine nu are se poate folosi un cutit mai zimtat( sau o furculita) sau pur si simplu uns cu cutitul in cercuri mergand in sus spre varf.


In perioada asta briosele sunt preferatele noastre, iar varianta asta cu fructe ne place si mai mult.
 


















Ca idee in plus pentru decorat: eu folosesc bombonele (clasicele dropsuri) colorate. Le pun in blenderul cu cutite si obtin un fel de zahar colorat. Putem cumpara cu diverse culori si arome si pus peste frosting.









Nessun commento:

Posta un commento