Like me

mercoledì 20 giugno 2012

Gratar deghizat in chiftele

Chiar nu stiam ce alt titlu sa pun, dar asta e: carne de gratar facuta chiftele.
Sambata am facut gratar in gradina, si mi-au ramas vreo 3-4 felii de piept de pui. Nu prea mai aveam chef de gratar si duminica asa ca...am folosit carnea pentru chiftelute.
Ingrediente: 3-4 felii piept de pui, sare, piper, 1-2lg ulei, busuioc, oregano, boia, 1-2 catei usturoi, alte condimente la alegere; 1ou, 1lg faina
Deci, eu aveam carnea deja pregatita de sambata, dar va zic oricum cum am facut.
Intr-un bol mare punem feliile de carnea si toate ingredientele peste amestecand totul foarte bine. Usturoiul il dam pe razatoarea mica, asa intra mai bine in carne si nici nu ne trezim mancand bucati de usturoi. Nu il vedem, dar il simtim;)
Acoperim bolul/ vasul cu folie de plastic/ aluminiu sau cum am facut eu ( neavand nici aluminiu nici plastic) : am pus hartie de copt si deasupra un capac.

Lasam la frigider o noapte. Dam carnea in masina de macinat sau mai usor si rapid folosim blenderul (partea cu cutitele). Adaugam oul si faina si amestecam totul bine. Eu va zic sincer ca nu am stat sa fac bilute, ci le-am pus in tigaie cu o lingurita, si nici nu le-am dat prin faina. 

Au iesit gustoase si bune, altfel clar nu va dadeam reteta :P.


Nessun commento:

Posta un commento