Like me

sabato 16 giugno 2012

"Crema" de conopida

Imi place conopida oricum: fiarta, cruda de rontait, la cuptor, pane. Deci, imi place.
Dar acum de curand am descoperit un nou mod de a o gati, place si la mari si la mici.
E intre cruda si fiarta, un pic calita.
Ingrediente: jumatate de conopida, 1 lingurita unt, 50 ml apa, sare, 1 lg philadelphia si eventual putin cascaval sau parmezan.


Reteta e simpla de tot si nu aveti nevoie de mai mult de 10 minute.
Conopida o rupem in buchetele si o spalam. Dupa care punem bucatele in blender si obtinem un fel de crema. Ce e placut, e ca nu devine chiar o crema cremoasa ci o crema crocanta. 


Intr-o craticioare punem untul la topit si adaugam conopida. 


Adaugam apa, sare si lasam pe foc. Amestecam mereu pana se rumeneste putin. La sfarsit adaugam crema de branza si cascavalul bucatele. O sa devina mai gustoasa si cremoasa mancarica noastra.



Se poate servi cu parmezan ras deasupra si neaparat o rosie proaspata.
Am facut-o ca incercare si am fost toti multumiti de rezultat, pacat sa nu impartasesc cu toata lumea asa o bunatate. 


Pofta mare si sambata frumoasa!!!

Nessun commento:

Posta un commento