Like me

martedì 12 giugno 2012

Gratar: carne de curcan in sos de caise

E perioada perfecta pentru gratare, facute afara sau in casa.
De obicei, marinez carnea cu lamaie/portocala, ulei, piper, boia si tot felul de ierburi aromatice, plus usturoi. Usturoiul nu poate lipsi.
De data asta am incercat ceva nou.
Ingrediente: 3 felii piept de curcan, 2 caise, 1lg ulei, sare,piper, boia, curry, 1 catel usturoi, busuioc, oregano, pepperoncino
Incepem cu caisele pe care le taiem si le calim putin, ca si cum am face gem. Lasam putin la racit dupa care punem toate ingredientele in blender ( recipientul cu cutite). O sa obtinem un sos subtirel si plin de arome. Cantitatea ierburile aromatice si a condimentelor eu nu o stiu, pentru ca pun totul la nimereala. Puteti pune cate un varf din fiecare si ceva mai mult din aroma preferata, ex curry sau busuioc.


Carnea, putem lasa feliile intregi sau putem taia in fasii. Punem carnea intr-o farfurie mare si amestecam cu sosul bine bine. Acoperim vasul cu folie de plastic si lasam 30 minute la frigider.
Scoatem din frigider si punem pe gratarul incins. Niste parfurmuri si mirosuri!!!! Ma tot intreb de ce nu am incercat pana acum... ma limitam mereu la zeama de lamaie sau portocala:P.


Abia astept sa aflu si parerile voastre. Sotului meu i-a placut mult, dar nu a stiut cum e facuta carnea. Cunoscandu-l am preferat sa nu ii spun:P, ar fi zis din start NU hehehehhe.


 Pofta buna va doresc!!!! si astept si alte idei mai indraznete;)




Nessun commento:

Posta un commento