Like me

giovedì 31 maggio 2012

Inghetata:cacao si rom

Habar nu aveam ca se poate face inghetata in casa atat de usor. Si ce e mai interesant e faptul ca e foarte gustoasa si foarte cremoasa. Probabil ca o sa fiti surprinsi cand o sa vedeti ingredientele, care sunt mai mult ca sigura exista cam prin toate casele.
Ingrediente: 2 oua, 150ml lapte, 100g zahar, 50gr cacao, 400ml smantana lichida/frisca lichida, rom


Intr-un bol mare batem bine ouala cu zaharul, pana obtinem o crema destul de pufoasa. Apoi adaugam laptele si amestecam totul bine.
Compozitia obtinuta o punem intr-o craticioara si punem la fiert. Trebuie invartit mai mereu si mare grija sa nu se arda. Cel mai bine e sa lasam la foc minim.


Lasam pana da in fiert. Cand s-a intarit si devine aproape ca o budinca luam de pe foc. 


Adaugam cacao si romul. Lasam la racit, da la racit bine de tot.


 Intre timp batem frisca lichida sau smantana dulce lichida. Eu am folosit smantana pentru sosuri, care oricum e dulce. Punem la frigider pana cand crema de cacao se va raci de tot.
In final amestecam cele doua crema cu o lingura de lemn turnam intr-o cutie de inghetata si punem la congelator.




Eu am lasat peste noapte. Inainte sa mancati lasati inghetata vreo o ora in frigider.
Ca idee in plus: puneti niste bucatele de ciocolata neagra inainte sa puneti la congelator...minunatie.
A fost tare buna si abia astept sa incerc si cu alte gusturi. 
Astept cu nerabdare sa imi spuneti daca e buna sau nu.









Nessun commento:

Posta un commento