Like me

mercoledì 23 maggio 2012

Muffins cu piersici

Muffins si iar muffins, ne plac mult si fetita mea se distreaza mereu cand vine vorba de facut muffins.
De data asta am vrut ceva diferit, ceva cu fructe.
Ingrediente: 2oua, 150ml ulei, 100g zahar, 200 ml iaurt cu piersici, 300g faina, 1/2 plic praf de copt, 2 piersici, vanilie


Simpla de tot reteta asta. Intr-un bol mare punem ouale cu zaharul si uleiul si batem bine cu blenderul. Adaugam iaurtul si apoi faina amestecata cu praful de copt. Piersicile le spalam si le taiem in cubulete mici.
Le adaugam la sfarsit si amestecam cu o lingura totul. Cu blenderul nu s-ar pastra bucatile intregi si cu siguranta gustul nu ar mai fi asa proaspat.



Punem compozitia in formele de muffin si le bagam in cuptorul preincalzit cam 20-30minute.


Pentru frosting avem nevoie de 1lg philadelphia (crema de branza) 2-3lg unt si 2lg zahar pudra. Eu am folosit si putin colorant portocaliu, ca daca tema e piersica atunci sa pastram culoarea piersicii. Folosim blenderul mic cu cutitase, nu partea cu telul. Se omogenizeaza perfect.


Va recomand ca frostingul sa nu il puneti in frigider, mai bine tinut intr-un loc racoros. Pus in frigider isi pierde din cremozitate. 


Cand prajiturele sunt reci de tot, le decorati cum va place. Eu am folosit clasica seringa de decorat.



Nessun commento:

Posta un commento