Like me

martedì 8 maggio 2012

Prajiturele si soricei

In weekend, vroiam sa fac ceva dulce, dar ca de obicei cand ai chef nu ai ingrediente si cand ai ingrediente nu ai chef hehehhehe. Banuiesc ca asa se cam intampla la toata lumea.
Oricum am reusit sa fac niste nazdravanii din :2oua, 300g faina, 1/2 praf de copt, 1 iaurt( 100g), 150ml ulei, 100g zahar, arome.


Intr-un bol mare: batem ouale cu zaharul si uleiul. Adaugam iaurtul( eu am folosit un iaurtel de-al piticei cu banane) si apoi cate putin faina amestecata cu praful de copt. Daca vi se pare ca compozitia este foarta groasa puneti 1-2 linguri de lapte. In plus putem pune niste vanilie, esenta de migdale/portocale/ lamaie.
Turnam aluatul intr-o tava tapetata cu faina sau hartie de copt si punem in cuptorul preincalzit. Lasam pana se rumeneste.


Iese o prajiturica foarte buna si gustoasa. Daca nu aveti chef de joaca, puteti doar pune niste zahar pudra peste si e de ajuns.
Cand se raceste incepem sa ne jucam. Eu am decupat forme rotunde si patrate si le-am decorat cu ciocolata topita.




Resturile ramase le-am amestecat cu putin lapte si am facut un fel de cake pops. Le-am dat prin ciocolata topita, dar nu le-am pus pe betisoare.


M-am distrat sa fac cativa soricei, nu am avut cine stie ce nebunii prin casa de decorat, dar promit data viitoare sa ii fac mai frumusei.
Oricum Luna mea s-a distrat de numa numa cu soriceii si mai ales sa le manance urechile.

Nessun commento:

Posta un commento