Like me

venerdì 24 febbraio 2012

Desert 5 ani!!!

Initial am zis ca nu fac nimic dulce pentru a sarbatori aniversarea de 5 ani si ca o sa fac ceva in weekend, dar nu am rezistat tentatiei de a pregati o supriza pentru dragul meu sot. Asa ca m-am gandit la ceva foarte rapid si usor si care stiu ca lui ii place mult mult de tot.
Ingrediente: aluat bigne, 250g mascarpone, 1lg zahar (cine vrea mai dulce pune mai mult), glazura cu cacao ( 2lg zahar pudra, 2lg cacao, 1lg ulei, 2-3 lg apa fiarta)
Dupa cum ziceam e o reteta foarte rapida si din fericire nu necesita nici multe ingrediente. Pregatim aluatul si in loc sa facem mici bile, acoperim o tava ca si cum ar fi un blat. Din poze o sa se inteleaga bine. Obtinem la fix 2 straturi.





Punem in cuptorul preincalzit, la foc puternic si dupa ce se umfla dam focul mai incet.
Pentru crema ajunge sa batem bine mascarpone impreuna cu zaharul. Eu am folosit si putin zahar colorat si am obtinut o culoare roz.
Pentru glazura amestecam zaharul pudra cu cacao si uleiul si apoi adaugam apa amestecand bine(plus putin rom). Punem crema si glazura la frigider.





Dupa ce e gata aluatul, lasam la racit.
Pe un platou (farfurie) punem un strat, acoperim cu crema, punem alt strat si punem glazura. Si tadammmm....asta e tot!!! 






Nu mint cand va spun ca in doua ore era totul gata si asta pentru ca nu am avut la dispozitie doua tavi, pentru a face "blaturile" in acelasi timp.


Punem totul la frigider si asteptam putin pana sa il mancam;). Neaparat incercat pentru ca este o bunatate!!!!



Nessun commento:

Posta un commento