Like me

lunedì 13 febbraio 2012

Pizza alba cremoasa vs crocanta

Intrebasem intr-un post ce parere aveti despre o pizza alba...mie imi place si sper sa va dau idei care sa va convinga si pe voi.
Prima oara am incercat o pizza alba doar cu mozzarella si putin parmezan pentru gust.
Sambata am incercat 2 idei noi. Pentru amandoua avem nevoie cam de aceleasi ingrediente, difera cantitatile.
Ingrediente: aluat pizza, smantana dulce, cascaval/mozzarella, parmezan, ierburi aromatice
Pregatim aluatul de pizza de marimea pe care o vrem. O data obtinut si intins aluatul facem asa:
Pizza cremoasa: ungem aluatul cu smantana astel incat sa se vada bine stratul de smantana, deasupra punem cascaval/mozzarella ce vrem si cat vrem, piperam si adaugam ierburile aromatice: busuioc, oregano etc.
Pizza crocanta: ungem aluatul cu putina smantana, recomand sa folosit o pensula din silicon, deasupra punem mult parmezan si ierburie aromatice.
Etapa urmatoare e la fel pentru amandoua: punem in cuptorul preincalzit. Va recomand cea cu parmezan sa o lasati pana cand va fi bine rumenita, iar cea cremoasa lasata doar pana cand aluatul e copt si cascavalul topit ( nu rumenit, nu ars).
Sunt curioasa ce varianta alegeti voi....eu am ales pizza crocanta ( mai putine grasimi, mai putine calorii) si mult mai aromata.


Pofta buna!!!!

Nessun commento:

Posta un commento