Like me

lunedì 13 febbraio 2012

Bombe/Bile colorate

Aceste bombe, cum le numesc eu ( si mama, ca doar de la ea am invatat), se fac de obicei cu biscuiti. Apoi sunt cake pops, care se fac din pandispan/ aluat.
Dar, le putem face foarte bine si din ceea ce ramane dintr-un tort sau o prajitura, sau in cazul meu marginile taiate de la tort. Nu neaparat pentru ca nu ne mai place, dar pentru a schimba gustul si imaginea. Pentru a crea ceva nou.
Ingrediente: ce ramane dintr-un tort, crema de branza (in cazul in care tortul, prajitura nu au destula crema), esenta rom/vanilie/ fructe (daca vreti sa schimbati gustul)
Eu am facut o tura pentru ziua fetitei mele din marginile taiate si o tura dupa ziua ei cu tortul ramas.
Va propun 2 metode:
1.totul sfaramant cu mainile
2.sfaramat cu blenderul
Eu de obicei sfaram cu mainile, dar de data asta am incercat cu blenderul si recunosc ca mi-a placut mult si asa cu aluatul fin si delicat.


Deci, ce trebuie sa facem: faramitam tortul/prajitura si adaugam o lingurita/lingura de crema de branza daca e nevoie. Adaugam si putina esenta si amestecam totul bine pana obtinem un aluat pe care il putem modela. 


Facem bilele si le dam prin cacao/cocos sau cum am facut eu: prin zahar colorat. De fapt nu eu, picea mea m-a ajutat.


Punem pe un platou/farfurie si apoi le punem la frigider. Sunt tare bune si gustoase.



Nessun commento:

Posta un commento