Like me

mercoledì 1 febbraio 2012

Voi cum pregatiti sosul pentru pizza??

Intrebasem acum ceva vreme: cum pregatiti merele pentru placinta. Acum intreb cum pregatiti sosul sau rosiile pentru pizza.
Eu mai mereu am folosit sosul de rosii/bulion de cumparat, acelasi in cutie.
Si de obicei ingredientele erau cam aceleasi: sos de rosii, sare, piper, busuioc si putin ulei.
Stiu ca din pizza nu trebuie sa lipseasca oregano. Pe scurt va spun ca imi plac toate ierburile aromatice: busuioc, rozmarin, salvie, oregano. Dar cand eram insarcinata nu suportam sa simt nici macar una dintre toate aceste arome ( in plus salvia oricum nu e recomandata in sarcina). Dupa ce am nascut am revenit la rozmarin, busuioc, dar am uitat complet de oregano. Nu imi placea nici macar ca idee:P
Saptamana trecute am facut pizza si m-am gandit hai sa pun in sos putin oregano. Si bine am facut!!!!! O bunatate de necrezut.
DAR, asta nu e tot: am dat de un alt mod de a pregati sosul. Ingredientele  folosite au fost: rosii proaspete, sare, piper, ulei si oregano. Am pus la blender rosiile, sarea, piperul si oregano. Dupa ce le-am facut sosul am adaugat o lingura de ulei si am amestecat cu lingura.


Pizza a fost super gustoasa. Sincer nici nu am pus cine stie ce pe ea: sos, ardei si putin parmezan. 



Astept si alte idei si combinatii!!!! Recunosc ca nu sunt tentata sa folosesc felii de rosii proaspete in loc de sos, dar cine stie poate pe viitor;) Voi ce ziceti???

2 commenti:

  1. Asa fac si eu sosul pentru pizza.Daca la indemana rosiile proaspete aleg aceasta varianta mai sanatoasa si mai gustoasa. :)

    RispondiElimina
  2. eu m-am trezit acum cu rosiile proaspete;)....daca nu imi zice nimeni:D

    RispondiElimina