Like me

mercoledì 1 febbraio 2012

Tort Matei 2

La multi ani!!!! lui Matei.....Matei, daca tineti minte de anul trecut, este baietelul prietenei mele Andreea. Din pacate nu am cum sa ii dau un cadou personal, asa ca am pregatit un tortulet pentru el. La tortuletul asta, Luna mea m-a ajutat mult de tot. Ce putea face, facea ea repejor.
Blat: 100g ciocolata alba, 150ml lapte, 175g unt, 150g zahar, 3oua, 1/2plic praf de copt, colorant alimentar pentru dulciuri 
Crema ganache: 225g ciocolata, 250ml smantana dulce

Decorat: cacao pudra, zahar pudra, sucul de la o portocala
Incepem prin a topi ciocolata alba in lapte si lasam la racit. 


Intr-un vas mare amestecam untul cu zaharul pana obtinem o crema pufoasa. Adaugam ouale, unul cate unul si amestecam bine. 



Faina o amestecam cu praful de copt si adaugam peste untul batut cu oua. O sa fiti surprinsi de ce aluat pufos o sa avem chiar si dupa ce adaugam faina. 



Adaugam ciocolata topita si amestecam bine totul. La sfarsit adaugam cam o lingura de colorant, eu am folosit albastru.


Pregatim doua tavi cu un diametru de 22cm. Eu am uns tavile cu ulei si le-am tapetat cu faina. Impartim aluatul si punem in cuptorul preincalzit. 
Acum putem trece la crema. Punem la topit ciocolata cu smantana. Dupa ce ciocolata s-a topit de tot, lasam la racit. Batem cu mixerul pana sa solidica. 
Cand blaturile sunt coapte si racite, le taiem in mai multe straturi daca vrem. De data asta am ales sa modific putin forma tortului, nu l-am lasat rotund ca de obicei. 


Le ungem cu o pensula cu suc de portocala si apoi umplem cu crema ganache si acoperim tot tortul. 





Eu deasupra cremei am pus cacao amara si cu o forma cu cerculete am pus zaharul pudra.

Inca o data: LA MULTI ANI!!!!! Matei... Sa cresti mare si sanatos!!!! Pup la toti 3!!!!

2 commenti:

  1. Luna si Roxi, ziua mea e pe 3 august ;))

    RispondiElimina
  2. facem si trimitem pachet:P..asta era ideea, nu??? hehhehehehehhe

    RispondiElimina