Like me

venerdì 5 ottobre 2012

Sandwich cu paine uscata

Iar a trecut ceva vreme de la ultimul post, dar tin sa va spun ca am fost destul de bolnava. Nu am gatit, deci nu as fi avut nici ce sa postez.
Dar acum revin cu o super reteta simpla si rapida. Cred ca este un mic dejun bun, desi pentru mine a fost pranz;)
Ingrediente: 10 felii de paine uscata, 5 felii cascaval, 5 felii de rosie, 2oua, sare, piper.1lg ulei


Recunosc, de cand sunt in Italia, nu am mereu paine proaspata in casa. Dar am mereu felii de paine uscata.
Si ca toata lumea trebuie sa invat sa ma descurc cu ce am. 
Incepem: ouale le batem cu sare si piper. 


Nu e nevoie sa tinem feliile in lapte sau in ou pentru a deveni moi, e de ajuns sa le trecem prin ou pentru cateva secunde. Facem asa: trecem o felie prin ou, punem cascaval, rosia si apoi inca o felie trecuta prin ou deasupra. Eu am zis aproximativ 10 felii pentru 5 sandwichuri (2 persoane). Par micute, dar sunt satioase.
Punem sandwichurile intr-o tigaie incalzita cu uleiul. 


Lasam la foc nu foarte puternic, pentru a se coace bine si astfel cascavalul are timp sa se topeasca putin. Cand intoarcem pe partea cealalta, trebuie sa fim putin atenti, sa nu se desfaca sandwichul.


Cand sunt gata rumenite, stimgem focul si le mai lasam vreo 5-10 minute in tigaie cu capac.
Devin mai pufoase si cascavalul va fi perfect:P 


Eu am avut un ajutor de nadejde, fetita mea. Deci daca vreti sa faceti ceva impreuna cu piticii vostri se poate face;) Ei sunt mereu super fericiti sa poata fi de folos.
Ce sa va zic, mi-a luat mai mult sa scriu reteta decat sa le faca. Vi le recomand !!
Pofta mare:)


Nessun commento:

Posta un commento