Like me

lunedì 15 ottobre 2012

Muschi de porc pe gratar cu fasole verde

Ce am mancat noi aseara?? Ceva foarte bun si gustos, in acelasi timp simplu de facut si rapid.
Ingrediente: 4 felii muschi de porc, 250g fasole verde congelata, 1lg crema de branza, 1 lg iaurt, sare, piper, ulei
Dupa cum se vede nu avem nevoie de multe ingrediente.
Mai intai fierbem fasolea verde in apa cu sare. Eu folosesc cea congelata, care nu trebuie sa fiarba foarte mult. Pentru o reteta si mai rapida puteti folosi fasolea in conserva, dar mie nu imi place gustul.


Cand e gata o punem la scurs si pe urma o taiem maruntel.


Intr-un castronas punem crema de branza si iaurtul si amestecam cu o lingura de lemn pana devine o crema omogenea. Punem sare, piper si un strop de ulei. 


Cand fasolea s-a racit o amestecam cu crema obtinuta si punem la frigider.


Mama facea reteta asta cu maioneza in loc de crema de branza, dar aceasta este o varianta mai lejera si cand la masa e si un copilas, cred ca este mai recomandata;).


Feliile de carne le batem putin si pregatim gratarul. Il punem pe foc si punem si putina sare. 


Cand e bine incins, punem feliile de carne. Se vor restrange mult, dar se fac foarte rapid si sunt foarte gustoase.


Asta e tot. Punem langa si niste rosioare si avem o cina ( cine vrea pranz) buna de tot.
Eu m-am jucat putin pe farfurie si am creat un zmeu:P cu fasolea verde hehehhhe.
Pofta mare!!!


Nessun commento:

Posta un commento