Like me

mercoledì 24 ottobre 2012

Paste cu varza de bruxelles

Cand ai un copil mic pana in 2-3 ani reusesti sa il faci sa manance aproape orice: legume, carne, fructe.
Cand ai un copil peste 2-3 ani devine deja mai greu, pentru ca incepe sa aiba preferinte, gusturile lui. Incepe sa mai zica "nu", "nu vreau", "nu imi place"...chiar daca nu e mereu asa. Atunci mamicile incep sa se gandeasca cum sa faca sa introduca pe ascuns anumite alimente.
Pentru fasolea verde, pe care fetita mea o mananca, dar mai cu impins de la spate, am facut reteta de fasole verde cu crema de branza.
De data asta am incercat o reteta cu varza de bruxelles, care noua mari ne place mult, dar are totusi un gust puternic pentru cei mici. Asa ca unde putem pune varza asta, daca nu intr-o farfurie cu paste.
Ingrediente: 20 bucati varza de bruxelles, 1ceapa, 250ml sos de rosii, 300gr paste la alegere


Incepem prin a fierbe varza. Eu am avut cea congelata, se face foarte repede si oricum nu trebuie lasata mult la fiert, pentru ca dupa o vom cali putin.
Intre timp punem pastele la fiert.
Dupa ce vedem ca furculita intra in varza, o luam de pe foc si taiem maruntel. Ceapa o curatam si o taiem in bucatele mici. 



Intr-o tigaie cu o lingura de ulei punel la calit ceapa, si dupa ce s-a rumenit putin adaugam varza, calim impreuna si adagam un polonic de apa de la paste, saram, piperam.










Cand apa scade putin punem sosul de rosii, inca vreo 2 polonice de apa de la paste si lasam pe foc mic cu capac. 

                                      



Dupa 5-10 minute adaugam pastele si amestecam bine cu tot sosul.



Totul a fost foarte gustos, atat de gustos incat pitica mea a si uitat sa respire cu cata pofta manca. A vazut ca in sos mai era ceva, dar nici nu a interesat-o...era totul mult prea bun ca sa mai conteze cum era facut.
Pofta buna va doresc si sper sa incercati aceasta reteta, indiferent de gusturi sau preferinte. Cum ii zic fetitei mele: "nu conteaza daca iti place sau nu, ceea ce conteaza e sa gusti".



Nessun commento:

Posta un commento