Like me

mercoledì 18 gennaio 2012

Zucchine cu crema de branza

Din greseala am descoperit combinatia asta atat de buna...da la mine se intampla frecvent sa imi iasa ceva din greseala:P
Ingrediente: 1 dovlecel mic verde( zucchine), 1lg philadelphia, 1lingurita iaurt, sare, piper, ulei
Simplu si rapid. Spalam dovlecelul, taiem capetele si dam pe razatoarea mare. Punem intr-o tigaie o lingura de ulei si punem la incins.




Punem dovlecelul dat pe razatoare. Adaugam sare si piper. Lasam sa se caleasca putin, sa se rumeneasca. Nu chiar de tot, dovlecelul se poate manca si crud, deci nu e nevoie de cine stie cat timp.


Punem intr-o bol si lasam putin la racit. Apoi adaugam philadelphia, iaurtul si amestecam bine.



















Daca va place salata de vinete, sigur o sa va placa si combinatia mea. Va recomand si sper sa nu aveti aceeasi reactie ca si sora-mea:P, care s-a uitat putin ciudat la mine.
Astept pareri. Noua ne place mult, altfel nici nu va povesteam de "greseala" mea.

Nessun commento:

Posta un commento