Like me

sabato 8 dicembre 2012

Zucchine umplute

Imi place sa incerc retete noi, dar mai mult imi place cand imi vine mie in minte cate ceva, incerc si e si bun :P
Asa a fost cu reteta asta. Aveam niste orez deja facut, cu bacon in el. Si ca sa nu mancam acelasi lucru si a doua zi, mi-am zis ia sa vedem ce iese daca pun orezul in ....zucchine (dovlecei).
Ingrediente: o farfurie orez, 2-3 zucchine, crema de branza, cascavalDeci, orezul e gata facut. Putem sa il incalzim putin. Dovleceii ii spalam, ii taiem in bucati cu lungime cam de 6cm si ii punem la fiert in apa sarata. Nu trebuie lasati foarte mult, ca sa nu se farame. Cand simtim cu furculita ca sunt usor fierti, ii scoatem din apa si lasam la racit. Cu ajutorul unui cutitas sau orice altceva care ajuta, scoatem mijlocul.


Trebuie sa fim atenti si sa lasam o parte inchisa. Umpluem dovleceii cu orez si ii punem intr-o tigaie cu ulei. 


Ii prajim pe toate partile si adaugam crema de branza si o mana de cascal ras.


Daca vrem mai mult sos, putem adauga putina apa. Lasam 2-3 minute pe foc mic, dupa care stingem focul si lasam vreo 5 minute cu capac. Astfel se va topi bine cascavalul. 


A fost o reteta buna si reusita. Daca va plac dovleceii, va recomand sa incercati si combinatia asta. 
Pofta mare!! si astept pareri. 


Nessun commento:

Posta un commento