Like me

lunedì 10 dicembre 2012

Mancarica de cartofi si carne de porc la cuptor

Acum cateva zile v-am prezentat o reteta de mancarica de cartofi si carne de porc foarte simpla si rapida. De data asta va propun o reteta simpla, dar nu rapida. Oricum este mai mult decat delicioasa, asa ca merita asteptarea. 
Ingrediente: 350g carne de porc( felii), 2 cartofi medii, 1 ceapa, cub de supa, 250ml vin rosu, 250ml apa, 100 ml suc de rosii, 2-3 catei usturoi, 2lg faina, sare, piper, ulei
Taiem feliile de carne in 2 si le calim rapid intr-o tigaie cu o lingura de ulei. 



Le scoatem pe o farfurie. 


Curatam cartofi, spalam si taiem in cuburi. La fel si ceapa, dupa care punem cartofii si ceapa in tigaia in care inainte am calit carnea. 



Lasam doar sa se rumeneasca dupa care turnam totul intr-o tava mare si inalta, fie ea dreptunghiulara sau rotunda. Eu am folosit rotunda.


Mai intai turnam cartofii si ceapa, apoi carnea. 


Peste punem in ploaie faina, usturoiul zdrobit, cubul de supa, vinul, apa si sosul de rosii. 


Cu sarea si piperul o sa avem treaba dupa ;-).
Pe scurt, punem totul la gramada si bagam la cuptor cam 1ora jumate-2 ore. Nici sa vreau nu as putea sa explic gustul, aroma si mirosul...va recomand sa incercati reteta si va las pe voi sa imi ziceti mie cum a fost.


Cand e aproape gata, gustam si vedem cum stam cu sarea si piperul.
Pofta mare mare!!


Nessun commento:

Posta un commento