Like me

lunedì 17 dicembre 2012

La multi ani! iubi meu

A fost ziua sotiorului meu. De obicei, nu fac ii fac tort, ci fac ce stiu ca ii place lui mult de tot.
Anul asta, am avut un ajutor de nadejde. Am intrebat-o pe fetita noastra ce sa ii pregatim lui tati de ziua lui, ea mi-a raspuns: zmeura, crema de vanilie, crema alba, bucati de ciocolata si sa fie crocant. Perfect!! Tarta cu fructe e preferata sotului meu, deci raspunsul piticei chiar a fost perfect.
Ingrediente: aluat tarta , 1 budinca vanilie, 400g mascarpone, 250g fructe de padure, 100g ciocolata, 1 plic gelatina, 3lg zahar, 2lg zahar pudra, vanilie
Facem aluatul pentru tarta si il punem 30 minute la frigider.
Fructele eu le-am avut congelate, asa ca le-am lasat la scurs si dezghetat cu putin zahar.



Facem budinca respectand instructiunile (eu am pus doar 2 linguri de zahar). 



Ciocolata o taiem bucatele marunte marunte. 


Bucatele mai maricele le vom folosi asa, ceea ce ramane mai fin si mic amestecam cu crema de mascarpone.
Cand budinca e aproape rece o amestecam cu 100grame mascarpone. Devine mai cremoasa si mai fina.


Restul de mascarpone il amestecam cu zaharul pudra si vanilie, si adaugam si ciocolata maruntita de tot.



Aluatul il scoatem din frigider si il intindem intr-o tava de tarta, unsa cu ulei si tapetata cu faina. Punem in cuptorul preincalzit si lasam pana e copt.
Cand e gata, il lasam la racit si apoi umplem cu budinca. 


Lasam sa se intareasca budinca, adaugam bucatile de ciocolata, ungem cu crema de mascarpone si ciocolata. 




Adaugam fructele de padure si la sfarsit facem gelatina (conform instructiunilor, eu am pus doar 1 lingura de zahar) si cand se raceste putin adaugam si gelatina.



Punem in frigider si lasam vreo 2-3 ore.


Va recomand sa tineti tarta vreo 10-15 minute la temperatura camerei inainte de a o taia si manca. E mai gustoasa si mai frageda.


Nessun commento:

Posta un commento