Like me

martedì 1 novembre 2011

Muffins cu cacao

Nu am mai facut de mult mult timp muffins. Duminica insa am avut chef de ceva diferit si m-am gandit la aceste prajiturele.
Ingrediente: 50g cacao amara, 170g faina, 1praf de copt, 50g unt, 2 oua, 100ml lapte, 70g zahar, 1 banana, vanilie




Intr-un bol mare batem ouale cu zaharul. Adaugam laptele, banana taiata in bucatele mici si untul topit. Adaugam cacao si faina cu praful de copt. Eu prefer sa amestec faina cu praful de copt inainte.
Eu am tava de silicon cu 9 forme si nu trebuie unse, dar daca aveti altfel de forme e bine sa le ungeti cu putin ulei sau unt. Punem in cuptorul preincalzit, ca sa vedem cand sunt gata incercam cu un betisor. Mi-au iesit in total vreo 14 bucati, plus o prajiturica mica.
 








E o reteta foarte simpla si rapida, iar rezultatul e tare bun.
Se pot manca asa simple sau cu o crema rapida ( philadelphia, zahar si putina gelatina), iar pe prajiturica in plus am turnat niste glazura de cacao( sau ciocolata topita).




Nessun commento:

Posta un commento