Like me

mercoledì 2 novembre 2011

Clatite rumenite

O sa incep prin a recunoaste ca nu sunt o fana a clatitelor. Nu ma omor nici sa le mananc nici sa le fac, desi as fi avut de la cine sa invat: tata face niste clatite minunate. De cand sunt la casuta mea am facut mai mult variante sarate si cu un aluat foarte simplu. Sincer nici nu stiu cum se fac exact clatitele hehehhehe asa ca daca nu vreti sa faceti dupa reteta mea sunteti liberi sa folositi reteta pe care fiecare o stie;)
Ingrediente: 1ou, lapte, faina, sare, apa, parmezan, ulei; pt umplut : philadelphia( crema de branza), cascaval, sunca felii
Am facut compozitia dupa ochi, asa le fac eu: incep cu numarat, cantarit si termin punand ingredientele pana obtin ce vreau.
Repet, fiecare este liber sa faca clatitetele cum stie.
 


Dupa ce sunt gata clatitele le ungem cu crema de branza, punem sunca si impachetam (pun poze si se intelege mai bine). 


Dupa ce le umplem si impachetam pe toate( sau cate vreti) le punem intr-o tigaie unsa cu unt si le lasam la rumenit. Le intoarcem si adaugam cascaval ras si/sau parmezan. Acoperim tigaia si stingem focul, lasand asa vreo 5 minute. 

Pentru Luna am facut si cateva pachetele doar cu cascaval, daca ar fi dupa ea ar manca doar cascaval ( sau orice altfel de branza) toata ziua.

Nessun commento:

Posta un commento