Like me

martedì 15 novembre 2011

Chiftelute de carne si dovlecei(la cuptor)

Saptamana trecuta am avut chef de dovlecei, mai exact zucchine( dovleceii mici si verzi). Asa ca o sa va propun cateva retete cu dovlecei.
Mai intai chiftelutele.
Ingrediente: 2 zucchine,3 felii carne de vita, 1ou, sare, piper, 1catel usturoi, 1-2linguri faina,1lg ulei















Dovleceii i-am spalat bine, le-am taiat capetele si i-am maruntit cu blenderul cu cutite( se poate si da pe razatoarea mare). La fel am facut si cu carnea, am taiat-o in bucatele si pe urma la blender. Ultima bucatica de carne am pus-o in blender impreuna cu catelul de usturoi. 
Intr-un bol punem dovleceii, sarea, piperul, oul si uleiul; amestecam totul bine si adaugam carnea, amestecand mereu bine: ori cu o lingura de lemn ori framantam cu mainile.
Eu am pus bolul acoperit cu folie o ora la frigider. 




Scoatem bolul din frigider si facem multe chiftelute pe care le dam prin faina. Le asezam in tava de cuptor, acoperita cu hartia de copt. Bagam tava in cuptorul preincalzit si cand chiftelute se rumenesc pe o parte le intoarcem pe cealalta parte.


Asta e tot!!! Sunt tare bune chiar si asa facut la cuptor, iar dovlecelul nu le da voie sa se usuce. 
Pofta buna!!!!! Noi le-am mancat cu niste cartofiori "prajiti" la cuptor, crema de usturoi  si un minisandwich cu puiut:). 



Nessun commento:

Posta un commento