Like me

martedì 15 novembre 2011

Minitarte cu dovlecei

Am facut minitarte cu dovleac (dulce), acum am zis sa incerc si varianta sarata cu dovlecei( zucchine).
Ingrediente: 300gr faina, 150gr unt, 1vf sare, 6lg apa; pt compozitie: 1 dovlecel, sare, piper, 1ou, cascaval
Amestecam faina cu sarea. Adaugam untul taiat sau dat pe razatoarea daca nu vreti sa asteptati sa se topeasca putin. Amestecam totul pana obtinem un amestec faramitat. Adaugam lingurile de apa si framantam bine pana obtinem o minge din aluat. Punem la frigider 30 de minute.
Dovlecelul il taiem in cubulete mici mici si il calim cu putin ulei, sare si piper.
Pregatim formele de metal ( ale mele sunt destul de micute) si le ungem cu putin ulei. Aluatul il scoatem din frigider. Eu am facut mingiute cam de marimea unei nuci, pe care le-am intins bine. Punem in formele, unse cu putin ulei, aluatul acoperim bine forma si dam de o parte bucatile care sunt in plus. Gaurim aluatul cu furculita. 


punem pe fundul tartelor putin cascaval ras, umplem cu dovlecelul calit, adaugam iar cascaval ras si putin ou batut deasupra. Acoperim cu aluat, gaurim si partea de deasupra cu furculita si ungem cu ou batut.







Repetam miscarea pentru cate forme avem.
Punem in cuptorul preincalzit tava cu formele, lasam pana se rumenesc bine.
Au iesit o bunatate, gustoase si usor pufoase.





Nessun commento:

Posta un commento