Like me

domenica 2 settembre 2012

M-am intors:)

Woww...a trecut ceva vreme de la ultimul post. 
Va zic si de ce: 1. pentru ca a fost foarte cald aici in italia si sa dau drumul la cuptor chiar era imposibil, in plus cu atata caldura nici chef de mancat nu prea ai; 2. timp de 2 saptamani am fost plecata in concediu, in Olanda, mai precis Amsterdam.
Nu am exagerat nici cu mancatul si nici cu gatitul hehehhee. Au avut altii grija de asta, eu doar m-am bucurat de concediu.
Am mai fost si acu vreo 2-3 ani si de atunci gandul mi-a ramas la minunata "appel tart"- tarta cu mere. Da, imi place tarta cu mere, am facut multe feluri de tarta cu mere, dar niciuna ca si tarta lor. Care mai crocanta, care mai pufoasa, care cu mai multa scortisoara care cu mai putina, care cu mai mult caramel. Mereu acompaniata de o pufoasa frisca sau de un glob de inghetata de scortisoara.
Am mancat tarta dimineata, am mancat tarta la pranz si uneori chiar si seara cu un cappuccino. O bunatate!

Bineinteles, ca nu exista doar tarta cu mere...asta este doar obsesia mea. Nici nu am idee cate nebunii gustoase se pot gasi : de la gogosi cu gaura acoperite cu fel si fel de glazuri, pana la croissante si muffins de toate felurile. 
Clatitele sunt de altfel foarte apreciate, in special cele dulci. 
Sa nu uitam de inghetata. Inghetata toata ziua: cei mici se bucurau de globurile de inghetata si cornetul crocant, iar noi cei mari de cupe gigant pline cu inghetata, sosuri, fructe, ciocolata.

Din pacate nu am facut prea multe poze, pentru ca eram prea fascinata de ce mancam si pana imi aduceam aminte, lucrurile in farfurie nu stateau prea bine :P
Acum sunt acasa, iar vremea s-a mai linistit putin. E racoare, deci in curand o sa fie si noi retete.
Pup si sper ca si voi ati avut parte de un concediu placut si relaxant:)

Nessun commento:

Posta un commento