Like me

lunedì 17 settembre 2012

Bomboane din biscuiti

Ce ziceti, mancam si ceva dulce?? Nu cu multe calorii si nici cu mult zahar sau grasime.
Ati observat cu siguranta ca in ultima vreme nu prea am mai facut dulciuri, va zic si de ce: 
1. pitica mea nu vrea nici cum dulciuri, gusta si cam atat
2. sotul meu mananca daca sunt, daca nu e ok si asa
3. daca fac dulciuri mananc eu mereu pentru ca nu rezist tentatiei, dar in ultima vreme am cam simtit nevoie sa renunt la dulciuri si e mai usor daca nu le am in zona.
Dar din cand in cand ceva dulce e mereu binevenit, asa ca incerc retete simple, gustoase si nu foarte bogate in ingrediente.
Ingrediente: 70g biscuiti cu scortisoara, 70g biscuiti cu picaturi de ciocolata, 70g biscuiti cu ghimbir, 70g cereale de ciocolata, 1 lg crema de branza, 1lg iaurt, 1lg gem, 1lg cacao, lapte


Intr-un bol mare sfaramam toti biscuitii si cerealele, cu ce vrem: cu mainile sau cu robotul de bucatarie.

Amestecam totul si punem crema de branza, iaurtul, gemul si cacao. Framantam pana obtinem un aluat omogen. 

Simtiti, gustati si daca vi se pare aluatul prea uscat sau greu de lucrat, adaugati lapte (cred ca un maxim de 50ml e suficient, puneti putin cate putin).

Formam bomboanele le trecem prin cacao amara si am terminat treaba. Le punem la frigider vreo ora asa si o sa fie foarte bune. A doua zi sunt si mai bune.

Biscuitii au toate ingredientele necesare: zahar, scortisoara, zahar. Sunt o combinatie perfecta intre ei. Puteti incerca si alte variante de biscuiti cu alte arome sau chiar cu crema.
Mie mi-au placut atat de mult incat dupa cateva zile am facut si salam de biscuiti. 

Recomand cu o cescuta de lapte rece sau cu cafea.

Nessun commento:

Posta un commento