Like me

mercoledì 5 settembre 2012

Fenicul cu zucchine

Voi ce gatiti in perioada asta? Eu m-am intors din concediu cu gandul la fenicul. Gandit si facut!
Ingrediente: 1 fenicul, 1 dovlecel/zucchina, 50gr cascaval, 1-2 lg ulei, sare, piper, 1-2lg pesmet
Spalam si taiem capetele atat la fenicul cat si la dovlecel. Le taiem in cubulete si punem la fiert in apa sarata. Lasam pana devin fragede.

Luam 4-5 forme mici de tarte si le ungem cu ulei. Acoperim fundul cu pesmet si le umplem cu legumele fierte.   


     
Radem cascaval deasupra si mai punem putin pesmet. Punem formele in cuptorul preincalzit si lasam pana se rumenesc bine.


Eu le-am combinat cu mini frigarui: pui si carnaciori si orez simplu.



Pentru o varianta mai rapida, in loc sa punem la cuptor  putem cali legumele in tigaie cu 1-2 linguri de ulei.



Amandoua variantele sunt foarte gustoase. Versiunea calita am acompaniat-o cu un gratarel din carne de porc.
Voi ce varianta alegeti?? Care va atrage??   
Pofta mare!!! 

Nessun commento:

Posta un commento