Like me

lunedì 23 luglio 2012

Muffins cu morcovi

Cred ca sunt cateva luni de cand m-am tot gandit la muffin cu morcovi sau orice alta prajitura cu morcovi.
Am gasit multe retete, dar nu prea mi-au placut. Pana la urma m-am hotarat sa fac dupa reteta mea clasica de muffins, schimband una alta pe ici pe colo;)
Ingrediente: 2oua, 150ml ulei, 2lg zahar, 100ml iaurt, 2-3morcovi, 1mar, vanilie, scortisoara, coaja de lamaie/portocola, 6lg faina, 1lg grisl 1/2lingurita bicarbonat; pt crema: 2lg crema branza, 1lingurita zahar pudra, vanilie


Morcovii si marul ii spalam, curatam si maruntim cu blenderul. Punem totul intr-o farfurie si punem peste praf de scortisoara.



Intr-un bol mare pune ouale, zaharul si uleiul si incepem sa batem cu blenderul. Adaugam iaurtul, coaja de portocala/ lamaie, vanilie. 



Amestecam totul bine si adaugam morcovii si marul.


Amestecam faina cu grisul si bicarbonatul si adaugam peste compozitie cate putin, pana obtinem un aluat omogen.


Intr-un bol micut punem crema de branza si zaharul pudra amestecat cu vanilie. Amestecam bine pana se face crema:)
In formele de muffin punem o lingura compozitia si 1/2lingurita crema. Apoi o alta lingura de compozitie. 




Stropim totul cu putin zahar si scortisoara.


Punem in cuptorul preincalzit cam 20-30 minute, pana se rumenesc.
O sa creasca si apoi o sa se lase putin, dar sunt niste briose incredibil de gustoase.

Noi le-am mancat cu pofta, sa nu mai zic ca al meu sot (caruia nu ii plac morcovii) nici nu si-a dat seama ca e cu morcovi si i-au placut foarte mult.

Deci, incercati si astept pareri. 



























Nessun commento:

Posta un commento