Like me

venerdì 23 settembre 2011

Cartofi la cuptor

Aoleu de cand nu am mai postat ceva...rusine rusine rusine...promit sa imi iau revansa.
De ceva vreme ma tot gandesc la cartofii la cuptor facuti de mami meu, dar cum eu nu pot sa respect o reteta o sa fac o reteta asa cum imi vine mie.
Ingrediente: 3-4 cartofi, 60g pesmet, 100g cascaval cubulete, 1 crenwusti cubulete( sau sunca sau ce vreti), 1lg ulei, 1 ou
Curatam cartofii, ii spalam, ii taiem cuburi si ii punem la fiert cu putina sare. Nu ii lasam sa fiarba chiar de tot pentru ca urmeaza sa ii punem la cuptor.


Eu am folosit o tava de chec(cozonac), dar merge si altfel de tava. Ungem tava cu o lingura de ulei si tapetam totul cu pesmet, lasand pe fundul tavii un strat bun de pesmet. 




















Adaugam jumatate din cantitatea de cartofi, jumatate din cantitatea de cascaval, jumatate din cantitatea de crenwusti. Punem un alt strat de cartofi si restul de cascaval si crenwusti. Batem un ou si il punem deasupra a tot. Mai adaugam apoi restul de pesmet. 





Punem la cuptor si lasam pana se rumeneste bine.






Pofta buna si sper sa va placa.

Nessun commento:

Posta un commento