Like me

giovedì 28 luglio 2011

Chec in 2 culori

O felie de chec pufos cu o ceasca de cafea...ce combinatie minunata!
Mi-e dor de tot ce facea mama, iar checul e una dintre dulciurile "perfecte" pe care doar mama stie sa le faca.
Nu mi-a iesit mie checul ca a lui mami, dar a iesit bun,pufos si numai potrivit langa cafea.
Ingrediente: 5oua, 7lg zahar, 17lg faina, 1/2plic praf de copt, vanilie, cacao,1lg lapte




Intr-un bol mare batem albusurile bine bine cu un varf de sare. Adaugam zaharul, pe care l-am amestecat mai intai cu vanilia, si continuam sa batem, iar apoi galbenusurile. 













Faina o amestecam cu praful de copt. Adaugam faina putin cate putin batand mereu. Intr-un bol mai mic am pus cam 4 linguri de compozitie pe care am amestecat-o cu o lingura de cacao. Am adaugat si o lingura de lapte, pentru ca adaugand cacao compozitia devine destul de consistenta. Combinam compozitiile cum vrem, cum ne place.













Din pacate inca nu am o tava de chec, asa ca am folosit tava de tort. Dar daca aveti tava de chec folositi-o. Compozitia este cam pentru 2 tavi.
Punem compozitia in tavi/tava si punem in cuptorul preincalzit. Lasam pana creste bine de tot ( verificand oricum cu o scobitoare daca este totul copt).







Cam atat!!! 

Nessun commento:

Posta un commento