Like me

lunedì 4 aprile 2011

Pulpe de pui condimentate

De obicei imi place sa fac pulpele de pui la ceaun, dar de data asta aveam chef de ceva nou, aromat, picant.
Ingrediente: 4 pulpe de pui, 4 linguri iaurt, o lingurita ulei de masline( floarea soarelui), sare, piper, paprika dulce, chimen, rozmarin, busuioc uscat, pepperoncino uscat, un catel usturoi
Punem toate condimentele in blenderul cu cutite ( sau cine are intr-o masina de macinat). Cantitati cam jumatate de lingurita sau mai putin ( tine de gustul fiecaruia, puteti alege sa puneti mai mult chimen sau mai mult piper). Intr-un bol mare punem 4 linguri de iaurt si amestecam cu toate condimentele macinate. Usturoiul il taiem marunt ( eu l-am facut tot cu blenderul cu cutite) si il punem peste iaurt. 









Pulpele de pui le spalam, le dam pielea jos( eu doar am tras pielea in jos acoperind osul) si facem mici crestaturi.
Le punem in iaurt, acoperim bolul cu folie de plastic si punem in frigider pentru 4-5 ore( chiar mai mult).


Cand e timpul sa le scoatem din frigider, dam drumul la cuptor sa se incalzeasca. Acoperim o tava cu hartie de copt, punem pulpele in tava si bagam in cuptor, la foc mediu cam 25 de minute pe fiecare parte. Eu la sfarsit am mai lasat vreo 5 minute( pentru fiecare parte) la foc puternic, ca sa se rumeneasca bine.In plus asa pielea care acopera osul devine crocanta.
Au fost foarte gustoase, aromate si cu un gust picant pe care uneori il simteai uneori nu.
Pofta buna, sper sa va placa!!!!


Nessun commento:

Posta un commento