Like me

lunedì 4 aprile 2011

Gris cu capsuni

Ieri am avut chef de ceva dulce, dar rapid de facut si rece. Mda, vroiam ceva rece, dar am facut gris.
Ingrediente: 500ml lapte, 2-3lg gris, 2lg zahar, vanilie, 1lingurita unt; 6-7 capsuni, 2lg zahar (sau dulceata de capsuni)
Am facut grisul. Am pus laptele la incalzit cu zaharul si vanilia. Am mai zis ca eu am un gris foarte fin (ca faina) si e mai bine sa il pun in lapte, inainte ca acesta sa fiarba. Am lasat grisul pe foc invartind mereu ca sa nu se lipeasca. Intre timp am facut si dulceata mea de capsuni. Am facut cu blenderul capsunile cu zaharul si le-am pus pe foc. Am lasat pana a dat in fiert si s-a restrans. 










Cand grisul a fost gata am pus untul si l-am amestecat bine. Eu am folosit forma de silicon pentru muffin, dar va recomand formele individuale, pentru a putea fi rasturnate mai usor. Punem cate o lingura de gris in fiecare forma si lasam sa se raceasca. Cand e destul de tare punem cate o lingura de dulceata de capsuni ( fie cumparata sau facuta). Peste punem o alta lingura de gris. Cand s-a racit totul punem formele la frigider.
Dupa 3-4 ore putem rasturna fiecare forma pe o farfurioara, cu cate o capsunica langa. Este un desert delicios atat pentru mici cat si mari.




Nessun commento:

Posta un commento